Avrupa Birliği (AB) Konseyi Başkanı Antonio Costa, Keir Starmer'ın başbakanlığı döneminde Avrupa Birliği ile Birleşik Krallık arasındaki ilişkilerde yeni bir sayfa açıldığını belirtti.
AB'nin bu anlayışla iş birliğini sürdürmeye kararlı olduğunu vurgulayan Costa, Starmer ile çalışmaktan memnuniyet duyduğunu ifade etti.
Costa, mesajında, "Bir meslektaş ve arkadaş olarak sizinle çalışmak bir zevkti. Teşekkür ederim, sevgili Keir." ifadelerine yer verdi.
Hibya Haber Ajansı (6).png)