Çook Tatlı Hayat | HAYAT'tan haberiniz olsun.

Başkan Başdeğirmen, aşure ve İmam Hüseyin’i anma etkinliğine katıldı

Isparta Belediye Başkanı Şükrü Başdeğirmen, Yakaören Köyü’nde düzenlenen aşure ve İmam Hüseyin’i anma etkinliğine katıldı.
Başkan Başdeğirmen,  aşure ve İmam Hüseyin’i anma etkinliğine katıldı

Isparta’nın Yakaören Köyü’nde Muharrem ayı dolayısıyla aşure ve İmam Hüseyin’i anma etkinliği düzenlendi. Etkinliğe Isparta Valisi Abdullah Erin, Belediye Başkanı Şükrü Başdeğirmen, il protokolü ve vatandaşlar katıldı.

Program kapsamında vatandaşlara aşure ikram edilirken, katılımcılar etkinlik alanında bir araya geldi. Belediye Başkanı Şükrü Başdeğirmen ve Vali Abdullah Erin, aşure kazanını karıştırdı ve Aslan Baba Türbesi’nde dua etti.

Başkan Başdeğirmen, etkinlikte yaptığı açıklamada Muharrem ayında düzenlenen buluşmaların birlik ve beraberliğe katkı sağladığını belirtti. Etkinlikte cemevlerine verilen desteklere ilişkin değerlendirmelerde de bulunan Başdeğirmen, toplumsal dayanışmanın önemine dikkat çekti.

Hibya Haber Ajansı
Yorumlar
Kalan karakter: