Çook Tatlı Hayat | HAYAT'tan haberiniz olsun.

Başkan Köse, öğrencilerin karne sevincine ortak oldu

Giresun Belediye Başkanı Fuat Köse, 2025-2026 eğitim öğretim yılının sona ermesi dolayısıyla Gedikkaya İlkokulu ve Ortaokulu'nda düzenlenen karne törenine katılarak öğrencilerin heyecanını paylaştı.
Başkan Köse, öğrencilerin karne sevincine ortak oldu

Giresun Belediye Başkanı Fuat Köse, Gedikkaya İlkokulu ve Ortaokulu'nda düzenlenen karne törenine katıldı.

İl Milli Eğitim Müdür Yardımcısı Ağabey Tanış'ın da katıldığı törende öğrencilerle bir araya gelen Köse, karnelerini alan çocukları tek tek tebrik etti. Yaz tatilini verimli geçirmeleri tavsiyesinde bulunan Köse, öğrencilere bol bol kitap okumalarını, dinlenmelerini ve aileleriyle kaliteli zaman geçirmelerini önerdi.

Öğretmenler ve velilerle de sohbet eden Köse, eğitim dönemini başarıyla tamamlayan tüm öğrenci ve öğretmenleri kutladı.

Eğitimin toplumun geleceği açısından büyük önem taşıdığını vurgulayan Köse, "Eğitim sadece okullarda alınan derslerle sınırlı değildir. Ailelerin, öğretmenlerin ve toplumun tüm kesimlerinin katkılarıyla gerçekleşir. Bir yıl boyunca gösterdiğiniz emek, sabır ve gayret için sizleri yürekten kutluyorum." dedi.

Karne töreni, günün anısına çekilen hatıra fotoğraflarıyla sona erdi.

Hibya Haber Ajansı
Yorumlar
Kalan karakter: