Polonya Başbakanı Donald Tusk, Kaszebsko Darga (Kaşubya Yolu) olarak bilinen yolun tamamlandığını ve bölgedeki üç şehri Szczecin ile tarihi Kaşubya bölgesine bağladığını belirtti.
Tusk, yaklaşık 20 yıl önce başlatılan büyük ölçekli yol yatırımlarının bugün geldiği noktadan gurur duyduğunu ifade ederek, altyapı dönüşümünün uzun vadeli bir süreç olduğuna dikkat çekti.
Polonya’nın geçmişte yol kalitesiyle eleştirildiğini hatırlatan Tusk, “Polonya bir zamanlar kötü yollarıyla biliniyordu, ancak bugün Avrupa’nın en modern otoyol ve ekspres yol ağına sahibiz” dedi.
Hibya Haber Ajansı (6).png)