Çorlu Belediyesi, kent genelinde ulaşım konforunu artırmak amacıyla sürdürdüğü yol yapım ve asfaltlama çalışmalarına hız kesmeden devam ediyor. Çalışmaları yerinde inceleyen Çorlu Belediye Başkanı Ahmet Sarıkurt, Belediye Başkan Yardımcıları Doğukan Dağ ve İbrahim Turgut Bolat ile birlikte ekiplerden bilgi aldı.
Sarıkurt, Çorlu'nun her mahallesine modern hizmet ulaştırmak için çalıştıklarını belirterek, "Halkımızın yaşam kalitesini artırmak ve ulaşım altyapısını daha modern bir seviyeye taşımak adına ekiplerimizle birlikte sahadayız. Fen İşleri Müdürlüğümüz tarafından yürütülen yol yapım ve asfalt serim çalışmalarımızda artık sona yaklaştık. Yapılan yenileme çalışmalarıyla caddelerimiz çok daha konforlu ve güvenli bir hâle getirilecek." ifadelerini kullandı.

Çalışmalarda emeği geçen belediye personeline teşekkür eden Sarıkurt, asfaltlama işlemlerinin ardından çizgi ve çevre düzenlemelerinin de tamamlanacağını kaydetti.
Rumeli Mahallesi Kumru Caddesi'nin kısa süre içinde tamamen trafiğe açılması planlanırken, Çorlu Belediyesi'nin program kapsamında kentin farklı noktalarında asfaltlama çalışmalarını sürdüreceği bildirildi.
Hibya Haber Ajansı (6).png)