Çook Tatlı Hayat | HAYAT'tan haberiniz olsun.

Düzce Belediyesinden Muharrem ayında aşure ikramı

Düzce Belediyesi, Muharrem ayı dolayısıyla Merkez Büyük Camii önünde cuma namazı çıkışında vatandaşlara aşure ikramında bulundu.
Düzce Belediyesinden Muharrem ayında aşure ikramı

Hicri yılın başlangıcı olarak kabul edilen Muharrem ayında Düzce Belediyesi, Sosyal Hizmetler Müdürlüğü koordinesinde düzenlediği etkinlikte binlerce kişiye aşure dağıttı.

Gerçekleştirilen programda, cuma namazının ardından camiden çıkan vatandaşlara aşure ikram edildi. Etkinlikle paylaşma ve dayanışmanın önemine dikkat çekildi.

Aşure ikramından memnuniyet duyduklarını ifade eden vatandaşlar, Düzce Belediyesine ve Belediye Başkanı Dr. Faruk Özlü’ye teşekkür etti.

Hibya Haber Ajansı
Yorumlar
Kalan karakter: