Çook Tatlı Hayat | HAYAT'tan haberiniz olsun.

Gemlik Büyükkumla’da GES projesi gerçekleştirilecek

Gemlik Belediyesi, Büyükkumla Mahallesi’nde kurulacak Güneş Enerjisi Santrali (GES) ile belediyenin elektrik ihtiyacının bir bölümünü yenilenebilir enerjiyle karşılamayı planlıyor.
Gemlik Büyükkumla’da GES projesi gerçekleştirilecek

Gemlik Belediyesi, Büyükkumla Mahallesi’nde Güneş Enerjisi Santrali (GES) projesini hayata geçiriyor.

15 dönümlük alanda kurulan santralde, her biri 590 watt gücünde 2 bin 228 güneş paneli yer alacağı belirtildi. Proje ile belediyenin elektrik ihtiyacının bir bölümünün yenilenebilir enerji kaynaklarından karşılanması hedefleniyor.

Gemlik Belediye Başkanı Şükrü Deviren, projenin ilçenin geleceği açısından önemli bir yatırım olduğunu belirterek, enerji maliyetlerinin azaltılmasının ve elde edilecek tasarrufun yeniden hizmete dönüştürüleceğini ifade etti.

Projenin çevresel sürdürülebilirliğe katkı sunacağı ve karbon salımının azaltılmasına destek olacağı kaydedildi.

 
Hibya Haber Ajansı
Yorumlar
Kalan karakter: