HAÇİKO üyeleri ve gönüllü hayvanseverler, Gemlik Belediyesi tarafından geçtiğimiz hafta hizmete açılan Nurten Gültekin Oğuz Sahipsiz Hayvan Bakımevi’ni ziyaret ederek tesiste incelemelerde bulundu.
Gemlik Belediye Başkan Yardımcısı Durmuş Uslu, HAÇİKO Bursa Temsilcisi Zeynep Dimidova, Bursa Hayvan Hakları Birliği Kurucusu Kader Gümüş ve çok sayıda gönüllünün katıldığı ziyarette, bakımevinin işleyişi, kapasitesi ve devam eden çalışmalar hakkında bilgi verildi. Heyet, tesisi gezerek sahipsiz hayvanların yaşam koşullarını iyileştirmeye yönelik yürütülen çalışmaları yerinde değerlendirdi.
Gemlik Belediye Başkanı Şükrü Deviren, hayvanseverlerin tesise gösterdiği ilgiden memnuniyet duyduklarını belirterek, bakımevinde teknik çalışmaların sürdüğünü ve bu nedenle tesisin henüz tam kapasiteyle ziyarete açılmadığını ifade etti.
Vatandaşların önceden bilgi vererek gerçekleştirdiği ziyaretlerin kabul edildiğini kaydeden Deviren, hayvansever platformları ve gönüllülerin sürece anlayışla yaklaştığını söyledi.
Bakımevindeki eksikliklerin tamamlanmasının ardından tesisin daha kapsamlı şekilde hizmet vermesi hedefleniyor.
Hibya Haber Ajansı (6).png)