Çook Tatlı Hayat | HAYAT'tan haberiniz olsun.

Vali Şıldak: Denetimleri en üst seviyeye çıkardık

Şanlıurfa, 28 Haziran (Hibya)- Şanlıurfa Valisi Hasan Şıldak, son dönemde artış gösteren anız yangınlarına ilişkin önemli uyarılarda bulunarak denetimlerin en üst seviyeye çıkarıldığını açıkladı.
Vali Şıldak: Denetimleri en üst seviyeye çıkardık

Şanlıurfa Valisi Hasan Şıldak, son dönemde artış gösteren anız yangınlarına ilişkin uyarılarda bulundu.

Anız yakmanın tarım arazileri, ekili alanlar ve yerleşim yerleri için ciddi risk oluşturduğunu belirten Şıldak, "Denetimleri en üst seviyeye çıkardık." ifadelerini kullandı.

Vali Şıldak, yasak olmasına rağmen anız yakılması nedeniyle çok sayıda yangın çıktığını, ekili arazilerin zarar gördüğünü ve alevlerin yerleşim yerlerini tehdit ettiğini belirtti.

Anız yangınlarına neden olarak genel güvenliği tehlikeye atan kişiler hakkında adli ve idari işlem başlatıldığını, para cezası uygulandığını ve savcılıklar tarafından gözaltı kararları verildiğini ifade eden Şıldak, vatandaşlara kurallara uyma çağrısında bulundu.

Şıldak, açıklamasını "Tarım arazilerimizi ve ürünlerimizi koruyalım." sözleriyle tamamladı.

Hibya Haber Ajansı
Yorumlar
Kalan karakter: